Linda reisist, Prantsusmaa söögikultuurist ja niisama kulinaaria jutukesi ning lõpetuseks ampsame Minione

Linda, väike Õnneseen (hah, muig....seen...postituse lõpus saate aru miks ma ÕnneSEENE peale muigan), käis Prantsusmaal ja veetis seal oma aastavahetuse ja ka kogu ülejäänud koolivaheaja. Lucky bastard selline :D.
Aga kui korraks peatuda Lindal, Prantsusmaal ja tolle maa toidukultuuril, siis ma lihtsalt pean ära mainima, et Linda sõi seal konnakoibi ja austreid. Okei, konnakoibi ma ise suudaks veel proovida ja mõistan nende söömist (kuuldavasti pidid konnakoivad maitselt meenutama kanaliha või kana ja kala vahepealset asja), aga austrid!?! Milles on vaesed väikesed abitud austrid süüdi, et neid peab elusalt sööma? Pealegi on need ligased ju, mis maitseelamust sellest saada küll võiks?

Ma lisan siia mõned lõigud minu ja Linda kulinaaria teemalisest vestlusest(don’t be mad Linda):

Linda ütleb:
Kujuta ette et sa teed selle karbi lahti ja siis paned talle sidrunimahla peale ja ta liigutab, siis sa võtad ta sealt karbi seest lahti ja vaatad kuidas ta su kahvli peal on selline limane. Ja sa sööd ta lihtsalt ära, teades et ta oli elus :D
Kai ütleb:
Fuhfuhfuhfuhhh!:D Miks Sa mulle selliseid jubedusi räägid?!:D
Linda ütleb:
Sest nii see oli :D
Kai ütleb:
Ma näen pärast unes mingeid jubedusi...
Linda ütleb:
Ma tahan et sul tekiks sama kujutluspilt sellest :D

Minu kommentaar: Aitäh, tekkis küll reaalne kujutluspilt!

Kai ütleb:
Kuidas Sa suutsid? Kas Sul kahju ei hakanud nendest?
Linda ütleb:
Mul oli rõve :D Aga mõtlesin et proovin ära :D
Linda ütleb:
Söödan sulle ka kunagi ühe sisse :D
Kai ütleb:
Eiii, selle peale võid mürki võtta! Ma ei pane vabatahtlikult kunagi midagi elusat suhu:)
Linda ütleb:
Aga ta ei häälitse :D
Kai ütleb:
See veel puuduks.
Kai ütleb:
Tegelikult häälitseb, aga Te ei kuule Tema appikarjeid.
Linda ütleb:
Otse loomulikult :D
Kai ütleb:
Linda! Sa oled rõve!:D


Viimastel päevadel on meil kuidagi jutud toidule läinud ja näiteks Linda on üks nendest imelikest inimestest, kes seeni ei söö…saate aru?! Ei söö! Ning põhjus miks ei söö, ei ole mingisugune tavapärane põhjus nagu „öäk, mulle ei maitse“, vaid Linda ütleb, et seened on lihtsalt mõtetud, kuna need ei anna toiteväärtust. Selline väike praktiline inimene.

Lugege ja imestage.

Kai ütleb:

Ma tegin mega hea seenekastme(a)

Linda ütleb:

Fuuh

Linda ütleb:

Need on seened

Linda ütleb:

Sööd seeni?

Kai ütleb:

Täna on kartul, siis seenekaste toorjuustu ja maitserohelisega, siis liha ja rohelise sibula hapukoore külmkaste.

Kai ütleb:

Kuule mine loe mu blogist alateemat Saame tuttavaks ja saad vastuse, mida ma seentega teen.

Linda ütleb:

Sa "hävitad" neid :D

Kai ütleb:

Jaaaah:D

Linda ütleb:

Tead mis mõte on seeni süüa?

Kai ütleb:

Pole mõtet vajagi...need on lihtsalt head.

Linda ütleb:

Selleks et see sõna otseses mõttes välja kakada lihtsalt :D

Linda ütleb:

Sa ei saa seentest midagi :D

Kai ütleb:

Vaat kus tark laps:D

Kai ütleb:

Mida Sa austrist said?

Linda ütleb:

Seened on bakterid lihtsalt mis tuleks hävitada lõplikult (mitte sinu moodi)

Austrit ma ainult proovisin

Kai ütleb:

Ma lähen tsekin liha:D

Linda ütleb:

Aga ma ei söönud seda söömise pärast :D

Linda ütleb:

Mine siis :D

Kai ütleb:

Ma ka ainult proovin seeni, aga pean seda sageli tegema, et maitse meelest ära ei läheks:D

Linda ütleb:

Mis sa seletad

Linda ütleb:

Mine vaata oma liha :D

Kai ütleb:

Lähengi ja vaatangi:P






Kuna ma lihtsalt ei usu, et seened mitte kui midagi ei sisalda ega anna inimesele kasulikke toitaineid, siis otsisin internetiavarustest väga hariva ja huvitava lugemise seente kohta, kus on juttu meie toidulaual olevatest seentest ja nende toiteväärtusest ning paljust muustki. Lugege ja nutke seenelaimajad :D



Lõpetuseks…eile lobisesin Pauskaga ja juttu tegin Minionidest. No teate kindlasti neid pisikesi kollaseid ubadele sarnanevaid tegelasi, kes jagavad humoorikaid ja andekaid ütlusi ja kuna mingi aeg Mac oma blogis ka jagas mõningasi Minioni tarkusi, siis otsustasin kõik lemparid salvestada ja soetada endale just nende Minioni tarkustega T-särgid, mis puudutavad otseselt mõnda minu iseloomujoont või vaadet olukorrale ja hetkel on väljavalituks osutunud järgmised tarkused / mõttekillud.

“Breaking news: I just found out there is nothing wrong with me. It´s the world that has issues.”

“Sometimes I wish I was a bird… so I could fly over certain people and shit on their heads.”

“My Saturday was going pretty well until I realized it was Sunday.”

Eriline lemmik on see “How to talk to me when I´m in bad mood? … DON´T!” ja kõige-kõige minulikum on see “Laughing is the best medicine, but if You´re laughing for no reason, You may need medicine.”

Pauska andis ka ühe hea tarkuse ja selle särgi ma plaanin ka endale hankida „I tried to be normal once, it was the worst hour of my life“


CONVERSATION

5 kommentaari:

  1. See lihtsalt ei ole reaalne, aga siiski aitäh et sa mu geniaalsuse siia kõigile lugemiseks välja panid :D Muide, austrid on delikatess, paljud teised inimesed söövad üldse prussakaid ja muid rõvedusi, see tähendab seda et ma olen vägagi normaalne ning maitsemaailmas olen sinust astmevõrra kõrgemal (võid oma kasutute seentega samale levelile jääda) :D

    VastaKustuta
  2. Mhmh, austrid, teod, vaglad, rohutirtsud jmt. kõik on delikatessid, kuid kui lubate, siis mina jätaksin selle taldriku vahele ja tean teisigi oma sõpru, kes on neid eelpool elusorganisme söönud...ütlen ainult üht- mul on hea meel, et ma ei pea neid pärast suudlema :D

    PS. Olgem ausad, elusale austrile sidrunhapet peale pigistades, on suht vägivaldne surm...

    VastaKustuta
  3. Austritele maitseb sidrun, sa ei tea millest sa räägid ja muideks, ta suri alles siis kui ta oli mu organismi läbinud :D Mõtle milline au oleks olla minu kõhus...mõtteainet sulle, tadaaa

    VastaKustuta
  4. Milline ilus mõte, millega oma hommikut alustada...not! :D

    VastaKustuta
  5. ma ka ei söö seeni niit mõistan ja austreid ka ei söö!

    VastaKustuta

Back
to top