Söök-söök-söök ja natuke Macist (ja ma ei pea siin silmas arvutit)

Minu tavapärane söömisviis
Ma tulin täna Nõmme, kuna pidin homme hommikul Pärnus ühele kohtumisele minema, mis paraku ära jääb ning loomulikult sain ma sellest teada alles siis, kui ma olin juba oma tagumiku siia kohale vedanud...õigemini buss vedas. Õnneks on asjal ka positiivne külg...tulin koju ja kohe, kui uksest sisse sain, tõstis ema mulle lõhesuppi, siis serveeris Hagari Pagari vaarikakooki, mis oli nämmnämm, jõin karamelliteed mee ja piimaga ning mõned tunnid hiljem teatas ema, et ahjukartul krõbedate kanatiibade ja salat kodujuustu-kurgi-tomatiga on ka valmis. Kuid ka see polnud veel kõik... päris õhtuks jõime veel teed, sõime röstitud võileiba kodupasteediga ja šhokolaadiküpsist ja magustoiduks Kinder Penguit. Kohe näha, et rannahooaeg läheneb ja kõik voldid tuleb siledaks süüa. Mnjah, algus oli vähemalt positiivne, lõpp not so much, sest miskipärast on nüüd mu kõhul päris raske olla (wonder why?) ja sellistel hetkedel ma soovin, et gravitatsioon võiks puududa.
Linda nõudis, et ma kirjutaksin kuidas Ta võileiba sööb. Ma küll ei tea mis selles nii erilist on ja keda võiksid huvitada Tema võileivad ning pealegi on Lindal endal ka blogi, kus võileivajutte kirjutada, aga EII. Kui ütlesin, et ma ei tea mismoodi sööb, siis ütles, et võtab ampsu, närib ja neelab alla...hmm, see on küll uudne viis võileiva söömiseks...peaks ka proovima.

Aga ma asun nüüd asja juurde, sest teadupärast otsustasin vähemalt osa postitusest Macile pühendada. Kõigepealt tahan öelda, et Sul on maru nõme blogiaadress, sest kui ma kirjutan "Mac" pealkirja, teksti või kuhu iganes, siis internet arvab kohe, et Sa oled Apple toode ja kui ma panen oma postituse pealkirja sõna "Mac", siis ei tule ükski tavaline inimene seda postitust lugema, kuna arvab, et see on järjekordne postitus Apple toodetest. Uh!
Mäletad seda imeilusat tuulist hommikut Rakveres? Ole armas ja mine loe Linda kommentaar
läbi!
Ma hakkasin oma blogimulli sisenema, et üks postitus kokku klopsida ja kirjutada Macile miskit lohutuseks...no, et väga ei nukrutseks selle tassi asja pärast, kuid siis Linda teatas, et Tema toa kuskil laes on koivik, mis näeb päris rõve välja (ma küsiks, et milline koivik ei näe rõve välja, aga see selleks) ja siis meenus mulle taaskord vahva Mac, kes lapsena mängis vennaga imelist ja arahnofoobikute lemmik mängu - koivikumängu...otsid koiviku, võtad koivast kinni ja viskad selle teisele krae vahele. Jah, ma tean, olen seda varasemas postituses ka kirjutanud, aga on asju, mida lihtsalt ei saa oma hingelt nii kergelt ära. Ma ei tea nüüd mis selle jutu point pidi olema, aga küll ise selle enda jaoks üles leiate ja kui ei leia, siis pole ka katki miskit.

Kuna postitus räägib üldiselt söömisest ja toitumisest, siis lõpetuseks veel üks mõte. Kuna minu sõpruskonnas on päris mitmeid taimetoitlasi, siis mul on tekkinud selline liha silma alt ära panemise vajadus. No umbes, et kui taimetoitlasest sõber tuleb külla, siis ma ei jaluta Talle viiner näpus uksele vastu, vaid pistan kõik surnud liha külmikusse ja panen keti koos tabalukuga ka ümber, tuulutan toad ja tõstan lauale puuviljavaagna. Mulle ei meeldi, et mingi asi sunnib mind seda tegema. Kas see on tolerantsus taimetoitlaste suhtes, või on see pigem paha tunne hukkamõistmise või viltu vaatamise ees, et oioi, Sa sööd liha!?! Kuid mina olen kuidagi seal vahepeal...mulle meeldivad väga igasugused mahlad, smoothid ja värsked aed- ja köögiviljad, kuid ära ei ütleks ka maitsvast grillist ja praest. Ma üldiselt kuulan oma keha ja söön seda, mida keha hetkel nõuab. Mul on perioode, eriti kevadeti, kus ma ei taha liha nähagi, siis on vajadus puuviljade ja mahlade järgi, kuid samas külmadel talvepäevadel tekib vahel kohe suur lihaisu. Suvel toitun pigem veest, puuviljadest ja müslist. Kui ikka isutab põdralihast suitsuvorsti järgi, siis ostangi endale jupi vorsti ja kui isutan maasikate järgi, siis ostan ja nii ongi. Lihtne ja loogiline ning keha ja vaim ei lähe stressi.

CONVERSATION

6 kommentaari:

  1. ''rannahooaeg läheneb ja kõik voldid tuleb siledaks süüa'' ......Ma ei saa aru mis müstilistest voltidest Sa räägid!? Nagu Sul oleks neid....

    Jah, minu võileivasöömisest saavad kindlasti paljud Sinu blogilugejad inspiratsiooni, kuidas süüa võileibu...Linda moodi.

    Mac, ära ole väga kurb siis, ekš? :D

    VastaKustuta
  2. 1. Kui seista jalad harkis, sõrmed sirutada varvasteni, pea pista põlvede vahele, siis tekivad kõhule voldid küll :D

    2. Parem proovige söömist Kai moodi: mäluge kõik asjad 30-40 korda läbi ja seda alateadlikult...sealjuures ka banaan, tatar, pudrud jne.

    3. Erinevalt Lindast, sooviksin mina küll Maci nutmas näha...mind ajab närvi, kui inimene on koguaeg nii õnnelik :D

    VastaKustuta
  3. Mac on raudselt salaja hipster, sellepärast ta ongi nii happy all the time :D

    VastaKustuta
  4. Minu meelest on Mac suht avalik hipster...kui näete roosade papude, siniste pükste, rohelise jope, oranźi mütsi ja kuldse retriiveriga tegelast ja Tal on õnnelik nägu, siis see ongi meie armas Mac!

    VastaKustuta
  5. *nutab kaastundest kruusi vastu*
    ...aga on the bright side - kui Sa seda kasutada ei saa, siis seda kauem see vastu peab!

    VastaKustuta
  6. Just, on the bright side...vaata kui ilus on must tass (loe: pilt tuleb siis välja, kui tassi vett valada) :D

    VastaKustuta

Back
to top