Milliseid ja kui palju tegevusi unenägudest olete teinud reaalajas?

Ma ei tea, kui sagedane see teistel inimestel on, aga mul ikka aegajalt on ette tulnud, et näen midagi väga reaalset unes ja siis tihtipeale ärkan ehmatusega, kuna avastan, et ma olen päriselt ka seda tegevust magades teinud. Kohe esimese asjana meenub mulle unenägu, kus ma nägin, et oli karge talvine hommik ja tõusin üles ning hakkasin pidžaamat seljast ära võtma. Noo, tundub, et selline täiesti tavaline unenägu, eksole?! Aga ei olnud, sest kui ma äkki keset ööd üles ärkasin, siis avastasin, et pole sugugi hommik ja ma olen endiselt voodis pikali, ainult, et juba poolpaljas.Mu pidžaamapluusil olid peaaegu kõik  nööbid lahti nööbitud ja pusisin veel unesegaselt viimase nööbi kallal. Kui mul mõistus lõpuks selgines, siis mõtlesin küll, et mida asja ma praegu teen. Egas midagi, eks ma nööpisin siis enda pluusi nööbid uuesti kinni. Seda juhtub siis minuga talvisel ajal, sest ainult siis ma tudun flanellpidžaamas, sest muidu ma külmun ära. Suvisel ajal meeldib mulle magada kas täiesti alasti või aluspükste väel. Suvöödel olen hakanud endalt unesegaselt ka pükse jalast ära võtma. Ükskord avastasin ennast seda tegemas alles siis, kui alukad olid juba põlvedeni jõudnud. See on tohutult veider tunne, mis mind valdab, kui mulle lõpuks kohale jõuab, et millega ma tegelen :D

Täna öösel oli mul jälle üle pika aja taoline vahejuhtum. Unes nägin, et läksime Jossiga randa ujuma ja me olime kuskil kämpingus puhkamas ja miskipärast jätsime Džännu oma kämpingumaja ette kohta hoidma. Kui tagasi tulime, siis Džännu oli otseloomulikult ülirõõmus ja jooksis kepseldes meile vastu, aga kuna mul oli hirmuskange pissihäda, siis ma ise lippasin kohe vetsu, kuhu Džännu muidugi end kaasa pressis (igaksjuhuks, kui peaksin veel plaanima Teda üksi jätta). Unenäos istus Džännu minust paremal pool. Kui pissisin ära ja hakkasin paberit võtma, siis äkki ma ärkasin taas ehmatusega üles. Kuna see vetsus käimine oli nii reaalne, siis esimese asjana, kui ärkasin, katsusin voodit. Kergendustunne valgus üle mu keha, kuna voodi oli õnneks kuiv. Ma kõlan praegu nagu ma oleksin amatöörist voodimärgaja. Huvitav tähelepanek oli see, et nagu unenäos istus Džännu mu paremal küljel poti kõrval, siis ärgates märkasin, et Džännu magas täpselt samal küljel, kus unenäos istus. Unenäo ja reaalsuse vahepealses osas ütles üks meie hea ameeriklasest sõber järgmise lause: "Joseph was right, she's yur best buddy!"Sellise sügavamõttelise sisu ja lõpuga unenägu siis. Aga ma pole vähemalt selle tasemeni küündinud nagu mu kunagine eks, kes tuli öösel peolt koju ja hommikul ärkas tekikoti sees ning Ta ei mäletanud, et mismoodi Ta sinna sisse puges...vot see on juba kõrgem tase.

CONVERSATION

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Back
to top